Tehnică de intervenție

AUTOSPECIALĂ CU ECHIPAMENT SPECIFIC PENTRU TRANSPORT SCAFANDRI LA INTERVENȚIE  – 

TIP STIMPEX ATIS – 0215L

 Destinație: execută misiuni specifice ale echipajelor de scafandri în cadrul procedurilor de intervenție pentru salvare vieți omenești și bunuri din râuri, lacuri, zone inundate etc.

Autospeciala asigură:

  • transportul în condiții de siguranță a echipajului de scafandri și al echipamentelor specifice intervenției scafandrilor;
  • deplasarea în zone de teren greu accesibile, către locul intervențiilor;
  • alimentarea și funcționarea echipamentelor de semnalizare optico-acustice și de comunicație;
  • Tractarea remorcii peridoc pentru transportul echipamentelor specifice dispuse pe aceasta;
  • Dispunerea troliului pentru scoaterea autospecialei din terenuri accidentate, când sistemul 4×4 al autoșasiului nu dă rezultate;
  • Tractarea remorcii peridoc pentru transportul echipamentelor specifice dispuse pe aceasta;

 

Completul conține:

-Autoșasiu: Furgon Mercedes – Benz Sprinter 516 CDI KA/4×4/4325;

– Formula de tracţiune: 4×4;

-Motor: OM 651 DE 22 la 120W (163 CP), Diesel;

– nivel de poluare CEE: EURO 6;

-Remorca peridoc: Relian RREE21;

-Ambarcațiune: Chilă rigidă și borduri moi ST – 460 tip Vicmar KingFisher – ST 460 Qingdao Jinhai Boat;

motor: Tohatsu MF S40A cu 3 cilindri în 4 timpi;

sisteme de navigație și comunicații.

AMBARCAȚIUNE

BURA 4.8 HIN MET 480 56 K5 15

Destinație: Execută misiuni specifice echipajelor de salvatori în cadrul intervențiilor pentru salvarea vieților omenești și a bunurilor din râuri, lacuri, zone inundate etc.

Caracteristici tehnice:
-Ambarcațiune: chilă rigidă cu borduri moi, tip Bura 4.8 HIN MET 480 56 K5 15;
– Motor: Yamaha F50 HETL;

– sisteme de navigație și comunicații;

– sisteme de semnalizare luminoase și acustice;

– Remorca peridoc: REMA, model „Navio 75”

– asigură transportul și depozitarea ambarcațiunii, a motorului necesar deplasării ambarcațiunii pe apă, a sistemului de legare, acostare, ridicare, coborâre și lansare ambarcațiune la apă, a accesoriilor și echipamentelor suplimentare.

AUTOFREZĂ DE ZĂPADĂ

RENAULT K380 P4X4 MEDIUM E6

 

Destinație: Autofreza este destinată pentru înlăturarea zăpezii și eliberarea căilor de acces precum și stingerea incendiilor sau transportul apei potabile (autospeciala are în dotare un rezervor cu apă de 5000 l și o motopompă TOHATSU).

 Caracteristici tehnice:
  • Autoșasiu: Renault K380 P4x4 Medium E6, tracțiune 4×4;
  • Motor: DTI 11 – 280kW;
  • Freză de zăpadă: FF248 ASSALONI, rotativă, acționată hidraulic, cu acționare variabilă, detașabilă;
  • Rezervor de apă: 5000l confecționat din inox (permite transportul apei potabile);
  • Motopompă: model TOHATSU de joasă presiune – debit: 1500 – 2050 l/min.;
  • Accesorii P.S.I.: tuburi de absorbție, furtunuri cu racorduri tip A, B, C, pistoale de refulare etc.;
  • Instalație de iluminare și avertizare acustică, sisteme de radiocomunicații.

AUTOSPECIALĂ DE DESCARCERĂRI GRELE – MAN TGM 13.250 (4X4) BL

Autospeciala este destinată intervenţiei pentru descarcerare şi salvare în cazul producerii diferitelor tipuri de accidente – de circulaţie (auto şi tren), tehnologice sau catastrofe, în scopul eliberării persoanelor surprinse şi acordării primului ajutor calificat la locul producerii evenimentelor.

Autospeciala fiind destinată descarcerării şi salvării de capacitate grea, este construită pe un autoşasiu echipat cu un motor cu nivel redus de poluare, pe care este montat un compartiment în care se pot transporta utilajele, aparatele, sculele, accesoriile specializate şi alte echipamente necesare acestor tipuri de intervenţii.

 Caracteristici tehnice:

– Autosasiu: MAN TGM 13.250 (4X4) BL;

– Formula de tracţiune: 4×4;

– Viteza maximă limitată electronic: 110 km/h;

-Motor: D 0836 LFL 63, Diesel;

– Putere nominală: 184 kW (250 CP) 1000 rpm;

– nivel de poluare CEE: EURO 5;

  • Cutie de viteze ZF 9 S 1310 OD: mecanică, sincronizată
  • Cabina: dublă, 4 uşi, „DK”, 1+ 5 locuri;

– suspensie pneumatică cabină spate;

– rabatere hidraulică;

– MAN Tronic ( computer de bord)

-Rezervor de combustibil: capacitate: 150 litri

AUTOSPECIALĂ PENTRU LUCRUL CU APĂ ŞI SPUMĂ DE CAPACITATE MEDIE

MAN TGL 12.250 4×2 BB

 

 Autospeciala este destinată intervenţiei pentru stingerea incendiilor în mediul urban, punandu-se accentul pe deplasarea rapida, realizarea in timp scurt a dispozitivului de intervenţie şi utilizarea apei cu randament de stingere ridicat in spaţii inchise, la misiuni de descarcerare si pentru acordarea primului ajutor calificat.

 Autospeciala lucreaza independent (folosind apa din rezervorul propriu sau din alte surse) sau în cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite, dar concepute pentru lucru cu apă şi spumă.

Caracteristici tehnice:
-Motor: D 0836 LFL 63, Diesel;

– Putere maximă: – 250 CP/ 184KW;

– nivel de poluare CEE: EURO 5;

-Cutie de viteze ZF 9 S 1310 OD:

priză de putere N109/10b cu flansa f=1,90 superioară

-Cabina: dublă 4 uşi „DoKa”;

– suspensie pneumatică cabină spate;

– indicator in bord pentru date functionare

– MAN Tronic ( computer de bord)

-Rezervor de combustibil:  capacitate: 150 litri

-Capacitatea rezervoarelor de apă şi spumă :capacitatea rezervorului de apă 2000 litri, iar de spumă 130 litri;

AUTOSPECIALĂ PENTRU LUCRUL CU APĂ ŞI SPUMĂ DE CAPACITATE MĂRITĂ

SCANIA P400CB6x6HHZ

 Autospeciala este destinată intervenţiei pentru stingerea incendiilor în mediu urban şi rural, punându-se accentul pe deplasarea rapidă, realizarea în timp scurt a dispozitivului de intervenţie şi utilizarea apei cu randament de stingere ridicat în spaţii închise, la misiuni de descarcerare şi pentru acordarea primului ajutor calificat.

 Autospeciala lucreaza independent (folosind apa din rezervorul propriu sau din alte surse) sau în cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite, dar concepute pentru lucru cu apă şi spumă.

Caracteristici tehnice:

-Motor: DC13 06, Diesel;

– Putere maximă: – 400 CP;

– Viteza maximă: – 85 km/h;

– nivel de poluare CEE: EURO 5;

-Cutie de viteze GR905:

priză de putere: PTO-EG

-Autosasiu : P400CB6x6HHZ:

Formula de tracţiune: 6x6h

-Cabina: CP28;

– suspensie pneumatică;

-Rezervor de  combustibil:    capacitate: 150 litri

-Capacitatea rezervoarelor de apă şi spumă :capacitatea rezervorului de apă 5000 litri iar de  spumă 500 litri;

AUTOSPECIALĂ PENTRU TRANSPORT PERSONAL SI VICTIME MULTIPLE

Autospeciala pentru transport personal si victime multiple (ATPVM) este destinata transportului a 9 salvatori la locul unui incident soldat cu mai multe victime si evacuării a maxim 4 pacienţi pe brancarde, lor adaugandu-li-se 2 pacienti a caror stare le permite sa fie transportati in pozitie sezanda.

 

 Multumita unui sistem inovativ de fixare in podea, autospeciala mai poate transporta, in locul celor 4 pacienti pe brancarde, fie 2 pacienti pe targi, fie 4 pacienti in fotolii rulante, fie 1 pacient in pat de spital. In cazul unui pacient supraponderal, incarcarea patului poate fi facilitata prin instalarea unui troliu in interiorul suprastructurii.

 Autosasiu Mercedes Sprinter 3 litri diesel, putere 184 CP, cu transmisie 4×4 off-road modificata fata de cea standard 4×4 Mercedes. Diferential central si spate autoblocabil, sistem de control al stabilitatii, reductor hi-low. Susprastructura realizata din profile de otel, corp realizat din pereti de aluminiu cu izolatie la interior.

AMBULANȚĂ VOLKSWAGEN                  tip 7HK/HD50BPCX1/DL varianta Transporter

– Motor: BPC, 128 kW;

– combustibil : motorina;

– Masa totala: 3200 kg;

Dotări:

– aspirator de secretii Boscarol, targa lopata cu centuri de siguranta, saltea vacuum, gulere cervicale, KED extractor, butelie oxigen medicinal, defibrillator semiautomat Corplus 3, glucometru cu stripuri, geanta de urgenta portabila;

Dimensiuni (lungime/lăţime/înălţime):

– 5290mm/1904mm/2630mm;

AMBULANŢĂ DE REANIMARE VOLKSWAGEN tip C 4×2 2EKE/DLY022/ Crafter

– Motor: 1968 cm3;

– combustibil : motorina;

– Masa totala: 3200 kg;

 

Dotări:

– aspirator de secretii portabil Weinmann, targa principala, targa lopata cu centuri, targa rigida, saltea vacuum, gulere cervicale, KED extractor, butelie oxigen medicinal, defibrillator C3 cu transmisie date, seringa automata Fresenius Agilia, set atele vacuum;

Dimensiuni (lungime/lăţime/înălţime):

– 5292mm /1904mm /2476mm;

AUTOSPECIALĂ PENTRU DESCARCERARE

A.Sp.Desc. MERCEDES BENZ VITO

– Condiţii de operare: pe orice tip de teren şi pe orice vreme, de la -40oC la + 40oC;

– Motor: Kohler 748 cc (31 c.p.) 2 cilindri în V, 4 timpi;

– Capacitatea de încărcare: teren – 6 persoane sau 454kg, apă – 4 adulţi sau 386kg ;

– Masa proprie: 641 kg;

-Dotări: grup de pompare TPU 10+, departator hidraulic SP 3240+, tambur cu furtune CU 3030+, unealta hidraulica CT 3120+, taietor de pedale HMC 8U, cilindru hidraulic RA 3331+ /RA 3322+, unitate de control DCV 10U, regulator de presiune PRV 823U, perne de inalta presiune HLB 20, perne de joasa presiune LAB 6U, dispozitiv de control DCV 0,5 UM, vinci TERFOR S35, dispozitiv de deblocare usi HDO 100.

AUTOSPECIALĂ UTV ARGO 8X8 – Condiţii de operare: pe orice tip de teren şi pe orice vreme, de la -40oC la + 40oC;

– Motor: Kohler 748 cc (31 c.p.) 2 cilindri în V, 4 timpi;

– Capacitatea de încărcare: teren – 6 persoane sau 454kg, apă – 4 adulţi sau 386kg ;

– Masa proprie: 641 kg;

 

  Autopompa cisternă de alimentare cu apă APCA Roman 12215 DFA
 APCA
  • motor D2156 HMN 8, 215 CP la 2200 rot/min;
  • masă totală 21500 Kg;
  • capacităţi rezervoare: apă 9.000 litri, spumogen lichid 800 litri;
  • pompă centrifugă PSI 50/8, debit nominal 5000 litri/min (8 bar);
  • producător: ROMPRIM S.A. Bucureşti.
Autopompa cisternă de alimentare cu apă cu tun APCAT Roman 12215 DFA
 APCAT
  • motor D2156 HMN 8, 215 CP la 2200 rot/min;
  • masă totală 21000 Kg;
  • capacităţi rezervoare: apă 9.000 litri, spumogen lichid 800 litri;
  • pompă centrifugă PSI 50/8, debit nominal 5.000litri/min (8 bar);
  • rotirea tunului 360°;
  • bascularea tunului: -15° … 85°;
  • producător: ROMPRIM S.A. Bucureşti.
 Autotunul de stins incendii ATI Roman 19256 DF
 ATI
  • motor D2156 MTN 8, 256 CP la 2200 rot/min, supraalimentat;
  • masă totală 26850 Kg;
  • capacităţi rezervoare: apă 10.000 litri, spumogen lichid 2.000 litri;
  • pompă centrifugă PSI 50/8, debit nominal 5.000 litri/min (8 bar);
  • rotirea tunului 360°;
  • bascularea tunului: -10° … 80°;
  • producător: ROMPRIM S.A. Bucureşti.
 Autospecială de stins incendii cu spumă A.Sp.L.S. Roman 19256 DF
 ASPLS
  • motor D2156 MTN 8, 256 CP la 2200 rot/min, supraalimentat;
  • masă totală 25340Kg;
  • capacităţi rezervoare: apă 4.000 litri, spumogen lichid 6.000 litri;
  • pompă centrifugă PSI 50/8, debit nominal 5. 000litri/min (8 bar);
  • rotirea tunului 360°;
  • bascularea tunului: -15° … 60°;
  • producător: ROCAR S.A. Bucureşti.
Autospeciala de stins incendii cu praf si azot ASpPN2 Roman 12215 DFA
 ASPN
  •  motor D2156 HMN 8, 215 CP la 2200 rot/min;
  • masă totală 20025 Kg;
  • capacităţi: rezervoare pulbere stingătoare 4 x 1250 Kg = 5000Kg,
  • butelii azot 17 x 40 l = 680 l (la 150 bar);
  • rotirea tunului 360°;
  • bascularea tunului: -10° … 80°;
  • producător: ROMPRIM S.A. Bucureşti.
Autoscara mecanică de 30 m AScM Roman 8135 FA
 ASCM         motor 797-05, 135CP la 3000 rot/min;

  • agregate motoare pentru: rotire, ridicare-coborâre, întindere-strângere, nivelare;
  • masă totală 8490Kg;
  • raza minimă de acţiune: în poziţie nerezemat 12m, în poziţie rezemat 15m;
  • unghiul de rotire 360°;
  • unghiul de înclinare 0° … 75°;
  • înălţimea maximă de ridicare 30m;
  • producător: ROMPRIM S.A. Bucureşti în colaborare cu FEUERLOSHGERATEWERK – Luchenwalde (Germania).
Motopompa remorcabila „NOVUS 2000”
Motopompa

  • motor 11 LD 626-3, 42 CP la 3000 rot/min;
  • masa neta cu accesorii 708 Kg;
  • consum mediu de motorina 3,8 l/ora;
  • pompa centrifugala, monoetajata, model CS3-80/11;
  • debit 2200 l/min, presiune 8 bari;
  • adancimea maxima de aspiratie 8 m;
  • diametrul de aspiratie 4″, diametrul de refulare 3″;
  • an fabricatie 2006;
  • producător: S.C. NOVUS S.R.L. Constanta.
 

Mulțumesc pentru vizită.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.